.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت معدن مازندران مطرح کرد؛
استمهال بدهی تسهیلات واحدهای تولیدی در استان مازندران
شمال نیوز: رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: استمهال بدهی تولیدی با نرخ قبلی و سایر شرایط برای واحدهای تولیدی از سوی استاندار مازندران نیز درخواست شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد محمدپور عمران صبح امروز در جلسه کمیته اشتغال، سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی و بانک‌ها شهرستان آمل با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل فضای کار امسال متفاوت از سایر سال‌ها است، اظهار داشت: با این زمینه اقتصاد از جنس مقاومت است و در نظام جمهوری اسلامی این عنوان در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی از مواضع و سطوح مختلف اقدام و عمل قابل تعریف شدن است، اظهار داشت: ترجمه‌های بسیاری بر این اصل شده که باید به این ترجمه‌ها اهمیت داد.

محمدپور عمران با اشاره به اینکه رئیس جمهور رشد 5 درصد را در سال منتهی به انتخابات اعلام کردند، بیان کرد: این به معنی آن است که دولت برای این رشد برنامه‌ریزی کرده است و تحقق آن ضروری خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه برای اینکه امسال دولت در جهت حمایت از صنعت و تولید اقدام و عمل را شروع کرده است، افزود: اکنون دولت با برنامه‌های متنوع از حمایت گسترده واحدهای تولیدی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اعلام اینکه در این راستا 16هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شد، اذعان داشت: این تسهیلات به همراه یارانه سود و شامل افرادی که ناخواسته دچار چک برگشتی هم هستند، می‌شود.

محمدپور عمران با تاکید براینکه اکنون تسهیلات به صنعت‌گران و تولیدگران به همراه 800 میلیارد تومان به همراه سود و تسهیلات کلیات آن به تصویب رسیده است، افزود: در این راستا دستگاه‌های خدماتی باید بدانند که قطع گاز، برق و ارتباطات واحدهای تولیدی به معنای قطع شریان‌های اصلی واحدهای تولیدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: امسال با عزم و اراده ستاد اقتصاد مقاومتی باید تصمیمات جدیدی اخذ شود.

وی از اجرای چند مورد از توجه و رسیدگی مشکلات تولدیکنندگان در استان های دیگر بیان و عنوان کرد: در اصفهان بررسی نشان می‌دهد همراهی دولت و بانک با واحد تولیدی مشکلات را رفع کرده است و برخی از تولید‌ی‌ها اختیاراتی از واحدهای مرکز خود دریافت کردند.

محمدپورعمران با بیان اینکه در تقسیط تامین اجتماعی، استمهال و فرصت بازپس دهی در اصفهان دیده شده است، یادآور شد: در این استان نیز استمهال با نرخ قبلی و سایر شرایط برای واحدها از سوی استاندار مازندران نیز درخواست شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: مهلت برای بازپرداخت باید دیون را سنگین‌تر نکند بلکه شرایط را برای پرداخت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.